Bart Lombaerts jurylid Mans Lejeune Award 2024

Geplaatst op:


Bart Lombaerts staat bekend als een verbindende kracht in de marketingwereld, met een passie voor het dichter bij elkaar brengen van merken en consumenten. Als Head of Content zet hij zich dagelijks in om merken strategisch te ondersteunen bij het bieden van toegevoegde waarde aan hun publiek, of dat nu via de pen of de microfoon is.

Docent

Zijn expertise deelt hij als docent aan vooraanstaande educatieve instellingen zoals BAM, UBA, AP Hogeschool en Ihecs. Door zijn inzichten te delen via boeken en opleidingen, inspireert hij velen in de sector. 

Auteur

Lombaerts is medeauteur van de invloedrijke boeken 'Dit is Content Marketing' en 'Content Marketing – van marketeer tot uitgever', waarvan de eerste is verkozen tot Marketing Book of the Year in 2020. Zijn visie op betekenisvolle marketing heeft hij verder uitgewerkt in het boek 'Meaningful Marketing'. Zijn recente publicatie 'Do Tell', geschreven met drie co-auteurs, heeft begin 2024 de titel Marketing Book of the Year verworven.

'The decade of Action'

Als co-producer heeft hij bijgedragen aan de documentaire ‘The Decade of Action’. Deze documentaire over duurzaamheid belicht waarom bedrijven zich volledig moeten inzetten als we de klimaatdoelstellingen en de SDG's willen bereiken, om zo onze wereld veilig te houden voor onze kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen.

Jurylid

Met deze staat van dienst is Bart Lombaerts een uitmuntend jurylid voor de Mans Lejeune Award 2024, waarbij zijn scherpe blik op kwalitatieve content en strategische communicatie van onschatbare waarde zal zijn.

Terug naar het overzicht

ISO 9001

Lejeune is ISO 9001:2015 gecertificeerd door EIK certificering, certificeerder voor kennisintensieve dienstverlening.

ISO 9001

Lejeune is aangesloten bij: