Officemanagement

Het managen van uw branchevereniging is geen kwestie van ‘er even bij doen’. Een compleet eigen secretariaat of een afdeling financiën inrichten is vaak onhaalbaar maar ook onbetaalbaar. Het dagelijks beheer van uw organisatie uitbesteden is dan ook een uitkomst. Financieel gezien zeker, aangezien u bij ons ‘Fulltime service’ ontvangt tegen ‘Parttime fee’.

Uit onderzoek blijkt dat: ‘het niet hebben van stress of ‘hassle’ van personeel’ de nummer één reden waarom brancheorganisaties het management en ondersteuning uitbesteden.  [link naar het blog] De services van Lejeune zijn dus een perfecte oplossing, want wij nemen deze stress en ‘hassle’ van het hebben van een eigen backoffice graag van u over.

  • Online services, ICT & Facility management

    Met het outsourcen van uw werkzaamheden nemen wij uw online activiteiten, ICT en facility management eigenlijk over. Doordat wij collectief inkopen en afspraken maken met gespecialiseerde bedrijven kunnen wij dit bieden tegen hele scherpe tarieven. We maken en beheren websites en houden ze up-to-date. We beheren en onderhouden uw communicatie platforms voor: emailverkeer, sociale media, nieuwsbrieven en andere benodigde online services. Wij bieden u een eigen contactadres in Den Haag. In ons zeer centraal gelegen kantoor bieden wij u één centraal punt, voor uw secretariaat, front- en backoffice. Daarnaast bieden wij u modern ingerichte vergaderzalen, voorzien van alle nieuwe technische snufjes om uw bijeenkomsten optimaal te kunnen faciliteren.
  • Ledenadministratie en financiën

    Elk klantteam heeft zeer ervaren medewerkers die dagelijks klaar staan om uw ledenadministratie up-to-date te houden en de financiële administratie bij te houden. Dit is inclusief de communicatie, de periodieke rapportage en de benodigde analyse om bij te sturen. Met onze frontoffice verzorgen wij de telefonische ingang voor uw leden. Dit draagt bij aan een betrouwbare en professionele uitstraling. Samen met de backoffice zorgt onze financieel controller er voor dat uw financiële huishouding in orde is. Van facturatie, debiteurenadministratie, boekhouding, opstellen en bewaken van begrotingen, opstellen van de jaarstukken tot accountantscontrole.
  • Bestuursondersteuning

    Naast bestuursbeleid en -advies ondersteunen onze klantteams uw bestuur en commissies bij het uitvoeren van de primaire taken. Dit gebeurt op verschillende niveaus, zoals het voorbereiden, organiseren, notuleren, het agenderen en opvolgen van uw vergaderingen en bijeenkomsten.